torsdag 6 december 2012

Torsdag 6/12-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt bra natt men jag vaknade ett par gånger under morgonen. Sist till tio tiden låg sedan fram till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och satte igång med romanen, körde idag fram till ett sedan igen från två till tre. Och så satte jag mig och spelade trummor men idag så tror jag att grannen bankade i väggen. Men jag är inte säker på det men skall köra imonn igen så får vi se har de något att säga så får de komma upp. Så mer? Jo till fyra så stack jag till träningen och körde sedan hem och så stretch och så middag på det. Kan meddela att jag har tröttnat på maten igen men skall ha nytt till nästa vecka. Så såg på family guy när jag åt och satt fram till åtta idag igen. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen tills imonn då det är tvätt som gäller för mig hela dan. Skall ut och handla med men mest tvätt imonn.

TRÄNING: Jaha det gick bra idag och jag hade tid på mig idag så jag har fått upp farten nu igen.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det går bra att köra så kanske kommer det bli en bok av det ändå. Men jag är tveksam att den kommer publiceras.

Jaha inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: