torsdag 13 december 2012

Torsdag 13/12-2012 20:29

DAG: Jaha idag är jag sen men jag såg för läge på teven och så var det uppdateringar till datorn med så jag har inte kunnat komma förrän nu. Men nu till natten, kunde inte somna igår låg länge innan jag tillslut somnade. Sov sedan fram till tio tiden men lyckades somna igen fram till elva tiden. Då kom jag ur sängen och fick i mig frukosten sedan satte jag igång med romanen. Körde fram till ett sedan igen från två till tre, och idag så glömde jag att spela trummor och gjorde inte nått fram till fyra tiden då jag stack till träningen. Tränade sedan hem och stretch så var det middag och idag var det gott så jag satt alldeles för länge idag. Så mer? Jo jag fick inte reda på lotto igår men det var ingen som ringde så ingen stor vinst iallafall men kanske lite ni får veta på twitter idag om det gav nått. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja körde idag och det gick bra idag var en minut sen idag bara så allt gick bra idag.

ROMAN: Halv segt idag men gjorde mina en och en halv timme idag ändå.

Nä inget mer att säga idag jo det är det visst jag fick mera pengar idag till datorn såg jag när jag var uppe och spanade på kontot. Det trodde jag inte men jag fick mer tack för det. Nu är det nog för idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: