onsdag 12 december 2012

Onsdag 12/12-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan inatt. Somnade som jag ville men sov sedan så där under natten. Och kom inte upp ur sängen förrän till 12:30 idag, fick i mig frukosten och drog sedan igång med romanen. Körde den idag till 14:00 då jag stack till ICA för att handla lite grejor. Fick med mig rätt mycket salt godis idag av någon anledning. Så jag har smaskat på detta hela dan idag. Men till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag korv och klyft och massor med ketchup och såg mina serier när jag åt med. Så efter detta så läste jag lite ur duma key och sedan så spanade jag lite på internet innan jag la mig på sägen ett tag. Rätt kass dag idag fick inte mycket gjort idag och jag har inte packat väskan heller idag. Men det tar jag igen tills imonn, hoppas jag.

TRÄNING: Ja skall packa väskan idag efter bloggen och så skall jag vara redo för att köra imonn.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag men det gick illa trögt idag. Fick inte mycket gjort men jag sov inte bra heller så. Tar igen det imonn hoppas jag.

Nä nog för idag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: