söndag 16 december 2012

Söndag 16/12-2012 20:15

DAG: Jaha sen igen idag men jag har pillat med skype idag och det vill sig inte som jag vill. Så tillslut fick jag ge upp för idag och nu är jag här. Dagen ja kom ur sängen till tolv tiden rätt kass natt igen fick i mig frukosten och drog igång med dammsugningen. Rätt på detta så körde jag hemsidan idag var det uppdatering 231 232 på spotify och 270 271 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag men idag hade RixFm hickat lite på listan det var två grupper som förkom två gånger på den. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår från lotto så ingen storvinst men kanske lite ni får veta på twitter om det gav nått annars på bloggen imonn. Så mer? Jo efter detta så satte jag mig och såg flickan med draktatueringen den var bra men rätt rå. Så tänkte jag skulle ta och köpt böckerna en dag det finns pocket på den såg jag idag. Skall se till denna månaden när lönen kommer så skall jag nog slå till. Så mer? Efter detta så såg jag Hamilton undrar när den är i ordningen denna? Måste var tidigt tror jag men de har gjort om den så den passar i tid nu. Den var väl okey. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Hoppas som vanligt på bra sömn.

ROMAN: Ja skall köra igen imonn men hoppas jag sover bättre bara. Läste idag lite ur duma key innan jag kom hit ett par kapitel.

Så inget mer idag kommer igen imonn med mer då, men nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: