tisdag 18 december 2012

Tisdag 18/12-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och rätt okey natt men ett par vak ändå inatt. Kom till sans sista gången till tio tiden fick i mig frukosten och så stack jag till frisören. Efter detta så var jag inne i kiosken och köpte lite sedan till ICA. Fick med mig allt därifrån och sedan hem igen. Efter detta så har jag inte gjort nått tills klockan slog tre tiden då jag gick igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och pepparsås såg på mina serier när jag åt och satt fram till sex innan jag kom upp ur soffan. Så jag skippade lunchen  idag och tog en macka bara. Så kunde jag idag logga in på c-more men jag fattade inte hur det fungerade där fick inte fram filmerna jag ville eller nått den bara startade upp och gick igång. Så skall kolla en dag hur det fungerar men inte idag. Så mer? Nä inte idag imonn kör jag som vanligt igen med roman och trummor hoppas jag.

TRÄNING: Ja imonn så skall jag packa igen men idag har jag inte gjort nått på denna punkt.

ROMAN: Inte heller här har jag gjort nått idag men imonn så går jag igång igen.

Ja slut för idag och tack för idag ses igen imonn jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: