onsdag 5 december 2012

Onsdag 5/12-2012 20:23

DAG: Ja nu är jag sen men jag upptäckte att jag missat en serie som har gått halva serien redan skall lägga in detta på boxen. Så jag är här igen nu är klockan 20:26 och jag kan gå igång. Natten då ja det var en bra natt men rätt många vak under morgonen. Kom upp ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Så sedan gick jag igång med romanen. Efter detta så stack jag till ICA för att handla lite men jag glömde ta ut pengar så jag fick betala med kort. Så jag missade en hundring på det tog ut på vägen hem men då en 100 mindre. Så mer? En bra dag idag men jag kom på nu att jag har inte kollat efter mina serier så jag missade en den är inne på nummer 6 redan men jag tror den finns på play att se. Skall kolla detta till söndag så har jag fem till att se där. Och så kollade jag filmer med har missat många där med. Så jag skall ställa in boxen för det idag. Men som vanligt är deras hemsida kass där finns knappt nått har klagat på den innan med och det är inte bättre nu. Så mer? Jo jag fick i mig middag idag med jag hade pepparbiff med pommes och pepparsås. Såg mina serier när jag åt. Så mer? Mer ja nä kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja har packat idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Jaha körde mina en och en halv timme idag och det gick bra. På det igen tills imonn.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: