måndag 3 december 2012

Måndag 3/11-2012 20:13

DAG: Jaha satt länge idag framför teven så jag är sen idag men nu är jag här. Till natten då och en rätt bra sådan inatt somnade som jag skulle och sov sedan fram till nått. Jag vaknade ett par gånger under natten och till tio så var jag uppe på toan. Sedan efter detta så sov jag inte mer kom ur sängen till lite innan elva. Fick frukosten i mig och så körde jag igång med romanen men då var klockan tolv. Så till ett så var det lunch och sedan från två till tre så skrev jag. Efter detta så gjorde jag inte nått fram tills klockan slog fyra då jag stack till träningen. Så tränade sedan hem igen och så middag på det. Satt alldeles för länge idag framför teven idag. Men har känt mig lite slö idag. Så mer? Jo jag vann inte nått i lördags heller på lotto men till denna veckan så kommer det smälla till, eller hur? Så mer? Har idag avslutat mitt droppande av örat så hoppas jag att det inte kommer igen sedan. Annars så vet jag inte vad jag skall göra åt det, vi håller tummarna för det ja att det inte kommer igen. Så mer? Jo den nya jackan som jag hade var illa varm så jag höll på att svettas ihjäl igår. Så idag så tog jag bara t-shirt men den är illa varm ändå, vet inte om jag kan ha den mer. Men jag skall köra ett tag till så får vi se men det är svettigt i den och jag tror inte den kan ventilera alls. Så det lutar åt att jag måste köpa ny ändå. Vi får se hur det går med det.

TRÄNING: Ja det var lite tungt idag på ett par ställen men så fick jag också ont i korsryggen när jag gjorde en övning. Trodde att det hade släppt men inte heller. Skall ta och smörja in ett par dagar så får vi se om det släpper.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag igen och det gick bra idag.

Nä nu är det inget mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: