tisdag 25 december 2012

Tisdag 25/12-2012 20:05

DAG: Jaha tillbaks igen då och kör igång med dagen innan julafton kass sådan låg vaken hela natten sov inte nått. Så natten till idag sov rätt bra men då var jag illa trött med så. Kom ur sängen till halv tolv tiden och fick i mig frukosten sedan stack jag hit igen. Fick en kaffebryggare av morsan och farsan men jag fick upp den och den gick inte igång. Så jag måste ta med mig den igen till dem så de kan skicka den tillbaks igen. Men jag köpte kaffe för 200 så nu måste jag ta den, det var inte den jag ville ha men tänkte det är nog bra ändå. Men jag fick inte igång den alls så jag få ta med mig den igen när jag åker till söndag. Så mer? Jag var ute med hos ICA och handlade då kaffe och lite till sedan hem igen. Och efter detta så testade jag den och nä det gick inte alls det. Sedan så satte jag igång med middagen. Hade idag kotletter med klyft och såg mina serier när jag åt. Sedan till sex tiden så fick jag även i mig min lunch. Såg även då på lite teve men inte på något speciellt bara slö glodde. Så mer? Jo la upp en blogg via telefonen igår men mest bilder då igår. Nä inget mer idag kommer igen tills imonn med mera då.

TRÄNING: Jaha inte nått på denna punkt idag men kommer igen till torsdag med mer då.

ROMAN: Ja skall köra igen tills imonn så vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Nä nu är det inte mer än detta kvar. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: