måndag 10 december 2012

Måndag 10/12-2012 20:20

DAG: Ja idag är jag sen men jag fastnade framför teve idag och så var inte maten så god idag heller. Men nu till natten sov rätt bra fram till nio tiden men låg kvar till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, körde fram till ett sedan från två till tre. Efter detta så satte jag mig och spelade trummor ett tag och grannarna hördes inte idag. Men jag spelade inte så länge idag tappade farten idag. Så efter detta så var det bara att vänta på att klockan skulle slå fyra. När den gjorde detta så stack jag till träningen. Tränade sedan hem och stretchade och så middag på det, såg family guy och sedan även Simsons ett långt tag idag. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto igår ja eller till i lördags och så glömde jag att lägga in nytt igår- Men jag kom på det idag och la in men den ville inte så jag fick försöka igen till två tiden. Då gick det igen måste varit något fel på deras uppkoppling innan. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men kommer igen imonn med mera då. En rätt bra dag idag.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag men jag glömde lägga i lappen som jag ser vad jag skall göra idag eller igår. Men jag kom ihåg rätt jag kollade när jag  kom hem så jag fick det rätt ändå idag.

ROMAN: Jaha två timmar idag och det gick bra så kör vi igen imonn då. Om sömnen kommer vilket vi hoppas.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: