söndag 2 december 2012

Söndag 2/12-2012 20:14

DAG: Jaha natt igen och en rätt okey natt inatt, somnade som jag skulle till ett tiden och sov sedan rätt okey fram till tio tiden. Men då vaknade jag med ont i örat igen, så jag tog mig upp och fick i lite droppar i örat igen. Så hoppas jag att det inte kommer igen sedan efter detta. Så sedan låg jag till elva tiden innan jag kom ur sängen och fick i mig frukosten. Så efter detta så gick jag igång med dammsugningen och rätt på hemsidan. Idag var det nummer 227 228 på spotify sidan och 266 267 på startsidan. La upp på twitter och facebook idag med. Så mer då? Ja efter detta nä när jag höll på med hemsidan så ringde farsan och sa att han skulle komma hit med en jacka. Så när jag var klar med hemsidan så gick jag igång med träningsmaten. Den var klar när han kom så stack jag till ICA för att handla lite. Men jag tog på mig för mycket så jag var rätt rejält svettig i den nya jackan. Det räcker med t-shirt under för det är dun jacka så den är illa varm, höll på att gå åt när jag var på ICA. Så sedan hem och gjorde inte nått fram tills det var dags för middagen. Hade idag hamburgare och klyft och ketchup såg på Tintin på viasat en av filmerna som går att se. Så satt länge idag och glodde på denna och fick ont i nacken igen. Skall ta ett par tabletter till nio tiden så sover jag nog på det hoppas jag. Så mer? Jo lotto fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ni får veta idag på twitter om det gav nått eller så imonn på bloggen om det inte gav nått alls. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja har packat idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja då kör jag igen tills imonn då bra sömn hoppas vi på som vanligt så skall det nog gå bra.

Ja mer då jo imonn så går jag igång med trummorna igen så jag hoppas att det skall gå bra rapport imonn om detta med. Men nu är det inte mer att säga så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: