lördag 8 december 2012

Lördag 8/12-2012 20:10

DAG: Jaha natt igen då ja och sov så där inatt men jag kunde inte ha propparna i så. Men det var ändå rätt okey sömn ändå, vaknade ett antal gånger på morgonen. Sist till tio tiden kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag gick igång med träningsmaten. Efter detta var det träningskycklingen som jag gav mig på, den var klar till 15:30 då jag gick igång med stretchen. Så efter detta var det middag igen och jag hade idag kotletter med klyft och kebabsås. Och såg mina serier när jag åt sedan såg jag en film med men hann inte se klart den. Så mer? Jo jag satt för länge i fåtöljen så jag har ont i ryggen igen. Måste nog sitta i soffan fram över tills det lägger sig eller om det inte gör det så måste jag ändå ta ny plats. Har suttit i fåtöljen hela 2012 och 2011 så det kan vara därför jag får ont om det nu inte är sängen som gör det. Har legat läge på sned säng och det kommer nog ta ett tag innan det går över. Så men jag skall sitta i soffan ett tag så jag inte sitter snett så hoppas jag att det går över. Men jag måste smörja in fram till måndag om jag skall kunna köra knäböj. Så mer? Jo det är lotto idag och jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter om jag vann. Eller imonn på twitter om det inte gav så mycket eller så till måndags bloggen. Så mer? Jo jag har kolla lite på musikgrejorna det har inte kommit uppdatering till ljudkortet och inte heller till interfacet heller så fan vet om jag kan köpa musikprogrammet till januari. Men jag kommer köpa ny dator iallafall så får vi se när jag köper programmet. Det är till ingen nytta om jag inte kan köra ljudkortet eller interfacet men vi får se när det uppdaterar dessa. Så mer? Ja mer ja kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja stretchen gick bra idag trotts att jag var seg som vanligt på lördagar.

ROMAN: Det gick bra idag med på denna punkt även om jag inte skrev så mycket idag. Men det jag läste var bra så det fanns inget att lägga till idag. Men senare så kommer jag lägga till igen tror jag.

Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: