tisdag 4 december 2012

Tisdag 4/12-2012 20:01

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt igen, kände mig rätt utvilad när jag slog upp ögonen till tio tiden idag. Men jag är inte säker på att öronen håller skall se tills inatt så får vi se om det håller eller inte. Så kom ur sängen till halv elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan efter detta så gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 då det var klart för idag. Sedan så stack jag till ICA för att handla lite. Köpte upp mina sista pengar så imonn måste jag hämta mer, och jag har kvar än så länge. Idag var inte jackan så varm jag gick till ICA och handlade sedan hem igen och den var okey. Jag måste ha jagat när jag var ute sist så jag tror att den är okey ändå. Men jag skall testa ett tag till och se. Så mer? Jo kom hem och fick smörja in ryggen igen idag men jag tror jag vet vad det kommer ifrån nu. Det är nog inte sängen det kom ifrån utan när jag sitter i fåtöljen som jag får ont. Eller så är det en kombination av detta för idag fick jag illa ont när jag satt och kollade mina serier. Men så satte jag mig rakt och då släppte det nästan med en gång idag. Så jag skall sitta rakt nu så kommer jag nog få bort smärtan i ryggen sedan. Så satt jag mig att spela trummor idag igen gjorde det igår med och det gick så där fick ont i ryggen idag så jag la ner men det känns bra att köra så. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja hoppas att det släpper tills torsdag så jag kan köra igen ja i ryggen då.

ROMAN: Ja idag kom jag igenom hela och skall tills imonn lägga på igen. Det går på rundan tio det med så efter detta vet jag inte vad jag skall göra sedan. Då kanske det är klart? Vi får se mer om detta imonn.

Jaha inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: