onsdag 31 oktober 2012

Onsdag 31/10-2012 20:15

DAG: Jaha natt igen då ja la mig som jag brukar igår och somnade till ett två tiden. Och jag hade slagit igång datorn så jag skulle komma upp. Men den lät inget idag men som tur var så lät klockan och jag vaknade idag. Tänkte vad är det för fel på datorn nu då och satte igång en felsökning på spelaren men det gick inte. Men jag fick ge upp detta för jag måste iväg till tandläkaren. Men så kom jag på just innan jag skulle sticka att jag inte hade satt på ljudet igår. Så det var inget fel men jag glömde detta, jag stängde datorn igår som jag brukar göra men så kom jag på att den skulle vara igång och satte igång den. Men slog inte på ljudet då högtalarna. Så det var tur att klockan ringde iallafall annars så hade jag missat det. Så hem igen efter detta och tänkte se en film idag på teven men jag fick vänta på att inspelningen skulle ta slut innan jag kunde gå igång. Så till 13:45 var det slut och jag startade den andra boxen för att se där men det gick inte att slå in koden så jag fick se på datorn. Så jag såg MIB 3 idag och fick ont i nacken med av någon anledning så men var klar med denna till tre tiden. Drog då igång med middagen som idag bestod av karréer med ris och det var väldigt gott idag såg mina serier när jag åt. Och sedan efter detta så såg jag på en film som jag redan hade sett på filmkanalerna och satt alldeles för länge så jag fick slänga i mig lunchen. Efter detta så läste jag lite ur duma key ett kapitel blev det idag för jag var sen. Så det var allt idag men en rätt bra dag trotts att jag kom upp till åtta men lite sömn med.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. VI hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Jaha då kör jag igen tills imonn bra sömn hoppas vi på som vanligt så skall det nog gå vägen. Har kommit lite mer än halvvägs nu.

Nä nog för idag tack för idag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: