onsdag 24 oktober 2012

Onsdag 24/10-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och sov så där inatt igen med ett par vak kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så väntade jag på att klockan skulle slå 12:30 då jag stack till tandläkaren. Sedan hem igen och gjorde inte nått fram till fyra tiden. Jo jag såg film på netflix men den var så där så jag tror inte jag kommer ha det kvar. Så sedan gick jag igång med middagen och så ringde det så jag fick göra middag och prata i telefon på samma gång. Är inte så bra på det men det gick idag. Så sedan så åt jag och såg på film när jag åt och även när jag fick i mig lunchen med. Den var inte heller nått att ha men nu har jag sett den ändå. Så mer? Jo efter detta till sju tiden så satte jag mig och läste lite ur duma key blev bara ett kapitel idag. Så mer? Jo det är lotto idag och jag hoppas på lite stålar idag. Om ni håller tummarna så får ni veta på twitter idag om det gav nått eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Fick ett fel på datorn idag jag skulle spana på väder innan jag gick till tandläkaren idag men det gick inte att få igång den. Sedan när jag kom hem så hade jag glömt detta och så hade den startat om felaktigt av någon anledning som jag inte vet. Men jag hoppas att det var tillfälligt fel så att det inte kommer igen.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Hoppas bara på bra sömn så skall det nog gå bra.

ROMAN: Ja nu har jag hållit upp i två dagar så imonn så kör jag igen.

Jaha inget mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: