fredag 26 oktober 2012

Fredag 26/10-2012 20:08

DAG: Jaha natt igen då ja och rätt kass sådan idag med. Somnade inte som jag ville igår utan låg ända till tre fyra tiden. Men sov sedan så där fram till tio tiden då var sömnen över. Fick inte i mig frukosten och sedan till tolv så stack jag ner med tvätten. Hann inte med frukosten innan idag för jag satt och pillade med datorn och såg över alternativen med att köpa ny dator. Jag kan köpa nya Windows 8 och jag tror jag måste göra det för jag kommer nog inte få tag i annat när jag väl kan köpa. Men då vet jag inte om jag kan använda mitt ljudkort om det kommer göra uppdatering till det. Men jag mailade idag om det får se vad de säger om det. Och då måste jag också uppgradera till PRO för att kunna köra programmet. Jag har pengar nu om jag får lite till sedan så men kan inte köpa förrän jag har betalat av den gamla datorn. Och det blir i februari då kommer det inte finnas Windows 7 utan 8. Men jag hoppas att det går att pussla ihop det ändå tillslut. Så jag fick i mig frukosten och väntade sedan på att jag skulle ner och hänga upp den. Men jag satte mig med netflix och såg en film så jag var nära att glömma tiden. Men jag stack ner och hängde upp den och så upp igen. Kollade sedan mer på hur jag skall göra med datorn och stack sent ut och handlade. Så missade på vägen hem och lösa in en lott som jag vann på men tar det imonn hoppas jag. Så sedan hem och jo innan detta så drog jag igång skannern på båda datorerna det var till ett tiden. Så kom hem och gjorde inte mycket mer än att titta på mer på Windows 8 men som vanligt så hittar man inte nått på hemsidan. Det är inte mycket att se på den sidan om vad som gäller bara reklam om det nya. Det finns inte info om det man vill veta bara annat strunt om det. Så sedan till kvart i fyra tiden så stack jag ner och hämtade upp tvätten och gick igång med middagen. Hade idag kotletter med pommes tänkte ta annat men orkade inte idag. Såg på mina serier när jag åt och har massor kvar tills imonn, både serier och filmer att se imonn. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då. Jo jag vann inte nått på lotto heller men det är ju som det brukar vara så.

TRÄNING: Ja imonn så är det storstretch som gäller och då skall jag köra inte som innan då jag gav upp. Får inte slappna till så imonn så kör vi.

ROMAN: Ja imonn är det igen dags att köra då efter dagen som gick till annat men imonn så kör jag.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: