måndag 29 oktober 2012

Måndag 29/10-2012 20:03

DAG: Jaha natt igen och rätt kass sådan med men jag såg idag att jag hade glömt en tablett. Men somnade igår som jag skulle men vaknade sedan igen till fem efter detta så sov jag bara korta stunder fram till tio då jag inte kunde somna mer. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen då var klockan tolv. Körde fram till ett då det var lunch och så igen fram till tre. Så när klockan slog fyra så drog jag till träningen, trodde det skulle gå kasst idag men det gjorde det inte. Så sedan hem och stretch och så middag på det. Såg på family guy när jag åt och det smakade rätt bra idag, trotts att det inte var ny mat utan samma som förra veckan. Så och nej jag vann inte nått på lotto heller men det är ju som jag brukar säga som vanligt. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera. Det är klippning imonn och sedan till onsdag så är det tandläkaren igen till nio på morgonen suck.

TRÄNING: Ja kass morgon idag och trodde att det skulle bli tungt idag men det var det inte.

ROMAN: Ja fick mina två timmar idag igen och det gick bra idag. Långsamt går det framåt så får vi se vad jag gör efter detta men jag tror det blir lite mer ja kommer inte ihåg vad det heter nu men jag skall lägga på detta sedan tror jag. Långsamt framåt.

Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då idag säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: