tisdag 23 oktober 2012

Tisdag 23/10-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt okey natt men lite små kass morgon. Vaknade ett antal gånger under morgonen och till tio så somnade jag inte om igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan var det att vänta på att klockan skulle slå tolv. När den gjorde detta så förberedde jag mig på att gå och till halv ett så gick jag. Så får vi se om jag kan få lite penga till musikdatorn men jag glömde säga att jag gör musik inte lyssnar på det. Kom på det nu för en stund sedan att jag sa musikdator men inte att jag gör musik. Så men har det gått så är det ändå försent nu om det gick idag. Så mer? Jo jag gick hem idag handlade på vägen hem och gick sedan hem tog en timme nått sånt eller lite längre. Så sedan när jag kom hem så fick jag gå igång med middagen nästan med en gång. Hade idag kotletter med pommes och såg på mina serier när jag åt och så har jag en film med att se imonn. Plus att jag har en till som spelades in idag. Jo så fick jag igång netflix med idag och har nu konto där men jag vet inte om jag skall ha det kvar. Jag har en månad fritt sedan måste jag döda det om jag inte vill ha det mer. Såg på utbudet och det var så där men för 79:- i månaden så kanske det är okey. Men jag har mer filmer på C-Moore så jag tror jag testar det ett tag och avslutar det sedan. Jag har det på teven med så jag kan se rätt in i den utan allt jag har en smart tv så det fanns där på apparna. Så mer? Nä det är inte så mycket mer idag. Jo jag satte mig och läste ur duma key ett par kapitel idag och han har kommit fram dit idag och Reba är med (Den är RÖD) Ja var detta betyder får ni veta om ni läser den jag har inte kommit så långt ännu men jag vet att den är (RÖD). Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn då det är tandläkaren som gäller för mig som tur är så är det till ett så det skall nog gå bra.

TRÄNING: Japp till torsdag kör jag igen och det går rätt bra nu så det skall nog gå bra att höja tror jag.

ROMAN: Ja paus idag och sedan till tisdag och onsdag med nästa vecka tisdag är klippning och sedan är det tandläkaren igen. Ja det är hygienisten då så är det över för detta året. Men andra dagar så kör jag som om inget hade hänt.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: