lördag 6 oktober 2012

Lördag 6/10-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då och en rätt okey natt inatt somnade till ett tiden och sov sedan rätt bra fram till sex tiden men gick inte upp utan låg kvar idag. Kom ur sängen till elva tiden men satte mig framför datorn och satt läge innan jag gick igång med frukosten. Så lite sen fick jag i mig frukosten och sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag från 12:30 till 14:00 efter detta så gick jag igång med träningsmaten och stack sedan till ICA för att handla lite. När jag kom hem igen så ringde jag till Telia och det visade sig att jag inte kunde beställa 30 så jag måste ringa till måndag och avbeställa det. Vilket är kasst när jag mailar dem så säger de att det går men sedan så går det inte. Men jag skall ringa på måndag och avbeställa det så får vi se när jag kan uppgradera då. Om inte annat så tar jag comhem där kan jag få 100 så det är ju bättre fart där. Ja vi får se hur detta går då. Så efter detta så gick jag igång med storstretchen och så middag på det. Hade idag karréer med klyft idag och såg alla mina serier idag när jag åt. Så mer? Har smörjt benet idag och skall göra så fram till torsdag så får vi se om smärtan har lagt sig. Men jag tror det kommer ta längre tid än detta men lite bättre hoppas jag på. Så mer? Nä inte mer idag skall imonn dammsuga sedan hemsidan och så inget mer alls imonn. Hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra imonn med.

TRÄNING: Ja en storstretch idag och det var segt som vanligt men gick ändå rätt bra idag.

ROMAN: Ja fick ur mig en sida idag men det gick rätt trögt och en sida är inte mycket att hurra för men okey ändå.

Så nog för idag kommer igen tills imonn så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: