tisdag 2 oktober 2012

Tisdag 2/10-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen och en jävligt kass sådan med har hart ont i öronen för de nya öronpropparna sitter tight. Så jag tänkte jag skulle sova utan igår natt och det gjorde jag somnade rätt bra men vaknade i ett när tågen dundrade förbi. Och min puls gick upp så jag flög upp när tågen kom förbi. Så höll det på hela natten fram till tio tiden då jag inte kunde somna om igen. Så en jävligt kass natt, men fick i mig frukosten och skulle sedan gå igång med romanen. Men la ner det idag så till två tiden så stack jag till apoteket och fick mina tabletter där sedan in i ICA och handlade lite sedan hem igen. Satte mig och spelade trummor men hade ingen lust med det heller så jag la ner. Och gick igång med middagen hade idag kotletter med pommes och klyft hade inte nog med klyft så jag tog lite pommes med. Så såg mina serier när jag åt och de var så pass många att jag fick se även när jag åt lunch. Så efter lunchen så läste jag lite ut människohamn ett par kapitel. Så och på tal om bok så fick jag resultatet från novell tävlingen med jag var inte med de som vann. Men det hade jag inte tänkte mig heller så. Mer då? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja lite handstärkare hann jag med idag och jag uppdaterade det till 40 rep/set.

ROMAN: Ja idag så fick jag inget gjort men det tar jag igen tills imonn hoppas jag.

Nä en kass dag och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: