söndag 21 oktober 2012

Söndag 21/10-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen då och en rätt kass sådan igen somnade till två tiden och sov sedan så där under natten. Men jag fick många vak på morgonen så jag var rätt trött när jag kom upp till elva tiden. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen. Efter detta så var det hemsidan som var igång det gav uppdatering 215 216 på spotify sidan och 252 253 på startsidan. La upp på twitter och facebook med idag, så efter detta så var det film som gällde för mig såg en film sedan tog jag paus och lagade maten. Hade idag korv och pommes och ketchup och såg mina serier som jag hade mång av idag. Så jo jag ställde in boxen på inspelning av ett par nya filmer med idag innan jag gjorde nått idag. Så sedan var det lotto igår men de ringde inte så ingen storvinst men kanske lite. Och som ni vet så får ni veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä kommer inte på mer idag men jag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Japp har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja imonn så kör jag igen vi hoppas på bra sömn inatt bara så skall det nog gå bra.

Ja inte mer idag kommer som jag sa igen imonn jo jag satt ett tag och läste ur duma key efter lunchen med idag ett par kapitel blev det. Nä nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: