lördag 20 oktober 2012

Lördag 20/10-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då ja och ännu en kass sådan, somnade inte som jag ville igår heller. Utan låg till två tiden innan jag somnade och sov sedan rätt kasst under natten. Vaknade ett antal gånger fram till sex men somnade om igen fram till sju åtta nio och tio då jag var uppe på toan. Efter detta så somnade jag inte om igen, kom ur sängen till elva tiden. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30 då jag gick lös på träningsmaten. Körde först den sedan kycklingen som jag egentligen skulle göra imonn. Men jag gjorde den idag och efter detta så skulle jag gå igång med stretchen då var klockan redan fyra. Men tappade orken och la ner. Jag gick igång med middagen istället och såg på en film idag som var så där. Men den var två över två timmar lång så jag hann inte se mer idag. Så mer? Nä inget mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja idag igen då gav jag upp men skall göra till nästa lördag annars så slappar jag till och det vill jag inte.

ROMAN: Jaha idag fick jag ur mig ett gäng igen trotts kass natt men jag hoppas jag sover bättre sedan. Men det går framåt men långsamt men dock framåt.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: