onsdag 3 oktober 2012

Onsdag 3/10-2012 20:04

DAG: Jaha en bättre natt inatt somnade till ett tiden och sov sedan rätt bra fram till sex. Var uppe på toan och lyckades sedan somna igen. Vaknade till tio tiden och efter detta så somnade jag inte igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan gick jag igång med romanen körde den idag fram till 13:30 gick igång till tolv. Efter detta så drog jag in till spelbutiken och löste in två lotter men vann inte nått på dem nya. Så efter detta så stack jag till ICA och handlade lite sedan hem igen. Så satte mig och spelade lite trummor idag men tappade lusten igen så jag la ner innan 45 minuter idag igen. Så efter detta så gick jag igång med middagen hade idag hamburgare med pommes och ketchup. Såg mina serier idag när jag åt sedan så diskade jag och la mig ett tag fram till sex. Då det var dags för lunch såg på teven med när jag åt detta men bara slö tittade lite. Så mer? Ja en bra dag idag och jag måste ha öronproppar om jag skall kunna sova så är det bara. Så mer? Ja mer då ja kommer inte på mer idag så jag säger hej för idag.

TRÄNING: Ja har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Får vi se om löpning kommer då eller inte, hoppas att bandet är ledigt.

ROMAN: Ja idag när jag satte mig så la jag ner att läsa utan gick igång med att skriva igen. Och det gick bra har kommit på mer att göra med den så jag måste köra. Kan säga att jag när jag skrev ner den så var den 170 sidor men nu är det 247 så det är nästan åttio sidor jag har skrivit till nu kanske blir en bok av det tillslut ändå.

Japp det är också lotto idag och jag kan säga att det inte blev någon storvinst för jag har inte fått samtal idag men kanske lite vi hoppas. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: