fredag 19 oktober 2012

Fredag 19/10-2012 20:05

DAG: Jaha natt igen då och en rätt kass sådan med inatt, kunde inte somna igår utan låg ända till två tre tiden innan jag somnade. Sov sedan rätt kasst fram till sex tiden med många vak sedan till åtta nio och tillslut till tio tiden då jag kom ur sängen. Fick i mig frukosten och så gick jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30 tiden. Då jag stack till ICA för att handla lite och köpte för mina sista pengar idag har nu 50 kvar i tior som då skall räcka till den 25è. NU får jag leva snålt för att få det att gå ihop, men det är jag van vid så det är nog lugnt. Så mer? Jag skulle idag ha stekt kycklingen men glömde det så jag får ta och göra det till söndag. Så blir så när jag sover kasst att jag glömmer och blir seg. Så efter detta till närmare fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg på mina serier idag och det var massor idag plus ett par filmer med. Skall se lite imonn och sedan till söndag med men då måste jag göra träningsmaten med så jag hoppas komma upp i tid den dan. Så mer? Jo det är lotto imonn så jag hoppas ni håller era tummar för mig så skall jag nog kunna klämma till en vinst hoppas jag. Så fick kort till tandhygienisten med men till nio på morgonen så den dagen går åt skogen. Så mer? Jo jag laddade in ett zip program idag till mobilen jag trodde att jag hade det men det gick bara på dokument inte annat. Så mer? Imonn är det roman sedan stretch och så middag och film med hoppas jag. Har ett par SF filmer att se vet inte om de är så bra men kan se dem ändå. Nu är det slut för idag.

TRÄNINIG: Japp då blir det storstretch imonn då seg sådan brukar det bli med. Vi får se hur det går med det.

ROMAN: Ja idag så körde jag så gott jag kunde hade lite svårt att koncentrera mig men fick ändå lite gjort så okey då.

Nu är det slut för idag och jag kommer igen imonn med mera strunt ses då. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: