söndag 7 oktober 2012

Söndag 7/10-2012 20:08

DAG: Jaha natt igen då och en okey natt somnade till ett två tiden och sov sedan fram till sex. Då jag var uppe på toan sedan somnade jag igen fram till tio tiden. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med dammsugningen. Sedan var det hemsidan som gällde för mig fick upp på twitter och facebook med idag. Det gav på spotify sidan 211 212 och startsidan 248 249. Så efter detta så har jag gjort inte nått jo jag laddade hem ett spel idag för 33 och lite till från play. Så sedan blev klockan tre tiden och jag började tänka på att laga mat och till halv fyra så satte jag på potatisen. Hade idag fiskpinnar och potatis med rätt mycket majonnäs. Såg på teven med lite men inte på nått speciellt idag bara slö tittade. Så mer? Jo jag fick i mig lunch med och läste lite ur människohamn med efter detta till sju tiden. Sedan så la jag mig fram tills nu. Så mer? Jo det var lotto igår och jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Håller tummarna NI får spana in twitter eller om det inte gav nått så bloggen imonn. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja skall packa idag har inte gjort detta innan men skall göra nu efter bloggen.

ROMAN: Ja det är rätt mycket kvar att göra på romanen men kanske kan jag få till det vi får se.

Nu är det bara detta kvar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: