tisdag 30 oktober 2012

Tisdag 30/10-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja och en rätt kass sådan igen. Somnade till två tiden men kunde inte ha i öronproppen i ena örat så jag fick ta ut den. Vaknade ett antal gånger under natten av ljud. Så kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten. Sedan stack jag till frisören och klippte mig sedan hem igen. Efter detta så gjorde jag inte nått kunde ju ha sett på serier men gjorde inte detta idag. Men till tre tiden så kom jag på det och satte mig och såg en serie. Sedan till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag karréer med pommes och såg på mina serier när jag åt. Så efter detta så åt jag lunch och såg även då på lite teve. Så skall jag upp till åtta imonn och jag får ha datorn igång så att den ringer jag tror att min klockan är kass. Hoppas jag vaknar i tid imonn. Får se om jag kan köpa ny klocka denna månaden, men den går på 500 så vet i fan. Så mer? Nä inger mer idag kommer jag på men kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja inte på denna punkt idag men kommer igen tills torsdag.

ROMAN: Ja inget på denna punkt heller idag men kommer igen till torsdag här med.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: