onsdag 10 oktober 2012

Onsdag 10/10-2012 20:11

DAG: Jaha natt igen och en rätt kass sådan med. Somnade till ett tiden men var rätt trött så jag vaknade igen till tre och var då uppe på toan. Som vanligt så somnar jag snabbt så vaknar jag till tre så även inatt. Så efter detta hade jag kass sömn fram till tio tiden. Men låg kvar i sägen ända till elva innan jag gick upp. Fick i mig frukosten och drog igång med romanen. Men idag så kom jag ingen vart så jag la ner till ett tiden. Så efter detta så skulle jag ha spelat trummor men kom inte på det idag förrän till tre tiden. Och jag gav upp detta idag med får inte bli en vana detta att jag ger upp men jag har haft kass sömn ett bra tag nu. Så inatt hoppas jag att jag kan sova så jag kan skriva imonn iallafall. Så så till halv fyra tiden så gick jag igång med middagen. Hade idag korv och mos gott mos och såg på mina serier när jag åt. Skulle idag spela in lite film med men boxen ville inte idag så jag höll på med det ett bra tag idag med. Men tillslut så fick jag igång den och kommer ha ny film tills idag och imonn. Så har glömt detta ett bra tag nu med film och hemsidan för c.more är lika kass som innan. Ja kanske lite bättre då da. Så mer? Kass dag idag men jag hoppas jag tar igen tills imonn.

TRÄNING: Ja har packat idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Ja fick inget alls gjort idag men imonn hoppas jag att jag tar igen detta. Ni får veta  mer imonn.

Ja så är det lotto med idag så jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter. Eller så imonn om det inte gav nått. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: