torsdag 18 oktober 2012

Torsdag 18/10 2012 20:15

DAG: Jaha sen idag men jag satt länge idag och spanade på family guy och sedan lite Simsons med. Men till natten då ja somnade som jag skulle inatt men sov sedan så där med rätt många vak under natten. Kom ur sängen till tio tiden idag och gick igång med romanen till tolv tiden. Tog sedan paus till kvart i ett idag eftersom jag väntade samtal. Och fick ett samtal idag så vi skall se om jag inte kan få lite stålar till datorn men det är bara kanske. Så till två tiden gick jag igång igen med romanen och körde den idag fram till tre. Så till fyra så stack jag till träningen tränade sedan hem och stretch så middag på det sedan. Såg på family guy och sedan lite på Simsons med innan jag gav upp för idag. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men till lördag så smäller det till det känner jag på mig, eller hur. Så mer? En bra dag idag trotts kass natt igen men jag sov lite mer på morgonen så det ger bättre dag det även om natten är kass. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera då.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och jag tror att jag har fått mer stryka så jag kan höja när det är dags.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag med trotts kass natt. Men det går långsamt framåt men nu läser jag hela med innan så gick jag bara på en person med.

Japp inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: