måndag 22 oktober 2012

Måndag 22/10-2012 20:15

DAG: Jaha idag är jag sen men jag satt för läge framför teven idag. Så natten då ja sov inte bra inatt vaknade ett antal gånger under natten men sov lite bättre framåt morgonen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den fram till ett så var det lunch och sedan igen till två fram till tre. Efter detta gjorde jag inte nått fram tills det var dags för att träna. Men jag fick ett samtal idag innan jag gick igång med nått idag så jag skall på möte imonn till ett tiden. Så drog sedan till träningen och sedan hem igen och stretch och så middag på det. Men idag satt jag alldeles för länge innan jag diskade. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller men det är ju som vanligt ja det var i lördags som dragningen var. Så mer? Jo jag skall spana lite mer på netflix kan få in det på min teve skall se vad detta är. Jag kan testa det i en månad innan jag måste betala så vi får se. Ja det gick inte att anmäla sig testade nu så vet i fan om det är nått att ha.

TRÄNING: Jaha körde idag idag och det gick bra.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag igen och det gick bra men frågan är om det är bra nog tror inte det ännu. Men jag skall gå på det igen så jag kan fixa till det ännu.

Japp nog för idag och jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: