lördag 27 oktober 2012

Lördag 27/10-2012 20:10

DAG: Jaha natt igen och rätt kass sådan med kunde inte somna igår för jag fick ta ut ena öronproppen igår. Så jag låg länge innan jag somnade igår sov sedan så där under natten vaknade ett par gånger av ljud. Så till elva tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Sedan satte jag igång med romanen körde en och en halv timme idag. Efter detta så stack jag ut och handlade och tog ut lite pengar med. Sedan hem och gick igång med storstretchen sedan middag. Hade idag karréer med klyft och såg en film och en serie men jag har massor kvar tills imonn. Så jag hoppas jag kommer upp i tid imonn. Så mer? Jo det är lördag och jag hoppas på pengar idag ni får veta på twitter idag eller imonn om det inte gav mycket eller till måndag på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Jo jag har en gratis film på sf-anytime som jag skall se en dag. Men frågan är om jag kan göra detta i boxen eller måste jag se på datorn? Vi får se. Mer då? Imonn blir det dammsugning och sedan hemsidan och så serier att se efter detta. Nä nog för idag kommer igen imonn med mer då.

TRÄNING: Ja idag gjorde jag som jag skulle och det gick bra även om det är lite segt som vanligt på lördagar.

ROMAN: Ja fick mina en och en halv timme idag och det gick bra idag.

Ja inte mer nu utan jag säger bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: