söndag 28 oktober 2012

Söndag 28/10-2012 20:15

DAG: Jaha lite sen idag men jag spanade på facebook innan och det tog lite tid. Men nu är jag här och vi går till natten som vanligt. Somnade rätt bra inatt och sov sedan fram till sex tiden men somnade om igen och kom ur sängen till elva (trodde jag mer nedan) Så fick i mig frukosten och så drog jag igång med dammsugningen. Rätt på detta så körde jag hemsidan idag var det 217 218 på spotify sidan och 254 255 på startsidan la upp på twitter och facebook med idag. Efter detta så fick jag sticka till ICA för att köpa träningsmaten glömde göra det igår så jag fick göra det idag. Så men innan jag stack så såg jag att klockan inte alls var 13:30 utan 12:30 hade glömt att ställa om igår så jag blev inte sen idag som jag trodde. Så efter detta så gick jag igång med middagen, hade idag kotletter med mos gott mos. Nä innan detta så satte jag mig och såg alla serierna och till tre tiden så gick jag igång med middagen. Så var det sedan till sex tiden så åt jag lunch och såg på teven på de två som köper upp lagringsutrymmen. Efter detta så läste jag lite ur duma key ett par kapitel blev det. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så jag vann inte mycket men kanske lite ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Så mer? Nä inte idag en rätt bra dag idag vi hoppas på bra sömn med så blir även morgondagen bra hoppas jag.

TRÄNING: Ja väskan är packad och jag är redo för träningen imonn. Skall hålla upp med trummorna en vecka till så tror jag att smärtan är borta i benet. Sedan skall jag gå igång med trummor och se om det gör ont.

ROMAN: Japp då kör jag igen imonn vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: