söndag 14 oktober 2012

Söndag 14/10-2012 20:09

DAG: Jaha natt igen då ja och kass sådan med mådde illa inatt hela natten. Varje gång jag vaknade så mådde jag illa men till morgonen så var det borta men kass natt  igen. Så till elva tiden så kom jag ur sängen och fick i mig frukosten. Efter detta så gick jag loss med dammsugaren och sedan var det dags för hemsidan. Idag var det uppdatering 213 214 på spotify sidan och 250 251 på startsidan. La upp på twitter och facebook gjorde jag med idag. Så efter detta då var klockan runt två och jag satte igång med att se filmen. Den var klar till fyra tiden då jag gick loss på middagen. Hade idag fläsk och potatis och löksås idag var det väldigt gott och såg då på mina serier när jag åt detta. Så sedan till sju tiden så satte jag mig och läste lite ur duma key men bara ett kapitel idag hade inte lust till mer idag. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite ändå ni får veta på twitter idag eller så imonn på bloggen om det inte gav nått som vanligt. Så mer? Nä inte mer idag jo jag mådde lilla som jag sa här över det kan komma från ostbågarna tror jag åt det förra gången jag mådde illa med. Skall jag inte tåla det heller nu då?

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn.

ROMAN: Japp då kör vi igen imonn hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra.

Nä nog för idag och tack för idag så ses vi igen imonn. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: