torsdag 25 oktober 2012

Torsdag 25/10-2012 20:14

DAG: Jaha sen idag men även idag så satt jag framför dumburken och glodde. Men nu till natten sov rätt bra men vaknade till sex sedan sju och åtta och tio. Till tio tiden så satte grannen igång stereon så efter det gick det inte att somna om igen. Kom ur sängen till elva tiden och fick i mig frukosten sedan gick jag igång med romanen. Körde den idag fram till ett då det var lunch sedan ingen fram till tre. Efter detta så gjorde jag inte nått fram tills det var dags att dra till träningen. Jo innan jag gjorde nått idag så betalade jag räkningarna. Så sedan till fyra tiden så stack jag till träningen och sedan hem igen. Stretch och så middag på det men som jag sa innan så satt jag länge idag och glodde på teven. Så mer? Jo jag kunde inte se om jag vann igår heller men skall kolla det idag, kanske har det kommit lite iallafall. Ni får veta på twitter om det gav nått. Så mer? Jo jag laddade in wordpress till mobilen idag så nästa gång jag är borta så skall jag köra en liten blogg ändå. Ja på denna bloggen http://www.henrikporali.se/blogg en kort blir det för jag orkar inte skriva mycket med tummen på mobilen. Så mer? Nä nog för idag och tack för idag ses igen imonn.

TRÄNING: Ja träningen gick bra idag och jag är redo för att höja när det är dags det går rätt lätt just nu så det skall gå bra. Men det är ett par veckor kvar ännu innan jag gör det.

ROMAN: Ja körde mina två timmar idag och det gick bra.

Nä inte mer att säga idag så jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: