tisdag 9 oktober 2012

Tisdag 9/10-2012 20:02

DAG: Jaha natt igen och rätt kass sådan med somnade till ett två tiden men vaknade sedan igen till sex sedan halv åtta halv nio och tillslut till tio. Så en så där natt inatt, men fick i mig frukosten och gick sedan igång med romanen. Körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA för att handla lite. Så sedan när jag kom hem så skulle jag ha satt mig och spelat trummor men gjorde inte detta för jag glömde det. Istället så spelade jag spel på mobilen ett tag sedan gjorde jag inte nått. Fram tills det var dags för middag hade idag kotletter med pommes. Såg på mina serier idag när jag åt. Sedan så gick jag på spelet igen det är ett pusselspel som jag gillar att köra. Cogs heter det som jag laddade hem för 1,50 rätt roligt faktiskt. Så mer? Jo jag vann inte nått igår heller på lotto ja det var ju i lördags men såg det i söndags kväll glömde säga det igår. Men det är ju som det brukar vara så. Så mer? Jo jag satte mig vid sju tiden och läste lite ur människohamn ett par kapitel var det det är inte mycket kvar nu. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn.

TRÄNING: Ja inget på denna punkt idag men tills torsdag så kommer jag igen.

ROMAN: Ja rätt seg idag så jag gjorde inte så mycket idag men jag blev klar med första personen idag och gick på andra. Men hann inte så mycket idag tar igen det tills imonn.

Så inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: