tisdag 16 oktober 2012

Tisdag 16/10-2012 20:01

DAG: Jaha natt igen och ännu en rätt bra natt, dock så fick jag ta ut ena öronproppen i natt. Jag har psoriasis ja det är nog mjälleksem inne i öronen men jag har inte gjort något åt detta för det var inte mycket. Men nu gör det så pass ont att jag måste ta ut den ena proppen under natten. Så och jag har vaknat ett antal gånger av trafiken och tågen men sov ändå rätt bra inatt. Så jag har inte smörjt in för jag har proppar i och det är inte bra att täcka när man smörjer. Så jag tar mitt på dan men har glömt detta ett bra tag nu, därför är det värre nu. Så men ändå en rätt okey sömn inatt trotts många vak. Kom ur sängen till halv elva tiden och fick i mig frukosten. Efter detta så satte jag igång med romanen, vid halv tolv tiden. Körde idag fram till 13:30 men lite fel marginal för jag pillade lite med telefonen jag kan inte skicka bilder över facebook så jag dångade ett mail till dem om detta. Så efter detta så drog jag till ICA för att handla lite men jag fick inte med mig allt så jag måste ut imonn med. Så sedan när jag kom hem så gick jag igång med middagen till halv fyra tiden. Hade idag kotletter med pommes och såg mina serier idag när jag åt. Så mer? Jo jag kanske kan skaffa lite mer pengar till musikdatorn men jag vet inte om det går. Skall höra en dag om detta, men det blir längre fram som detta sker. Så mer? En bra dag idag och rätt bra sömn så blir det bra vi hoppas på mer av denna vara framöver.

TRÄNING: Japp till torsdag så kör jag igen då ja, så får vi se hur det går med att höja sedan.

ROMAN: Ja idag körde jag två timmar nästan jag blev klar med personen och skall nu gå över på att fixa meningarna. Så skall jag också se till att allt går ihop, har sett lite som var så där men det skall jag fixa nu hoppas jag. Vi får se tills imonn.

Ja inte mer att säga idag så jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: