tisdag 27 mars 2012

Tisdag 27/3-2012 20:12

DAG: Jaha sen idag men jag låg på sängen och glömde tiden idag. Så till dagen idag så sov jag så där under natten rätt många vak fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så till lite efter tolv så drog jag till frisören. Efter detta så stack jag till ICA för att handla storhandla idag. Köpte alla utan kött idag sedan hem. Jo innan detta så ringde jag och kollade min ränta sedan ringde jag till apoteket och beställde recept. Så efter detta så stack jag till och klippte mig. Så när jag sedan kom hem så skickade jag in min deklaration så nu är den inne. Så efter detta så gjorde jag inte mycket fram till två tiden då jag satte mig och läste ett par kapitel ur hypnotisören. Så sedan till halv fyra tiden så drog jag igång med middagen. Hade idag hamburgare och klyft, men idag orkade jag inte äta upp av någon anledning har inte ätit nått idag så jag vet inte varför. Så såg på min serie idag när jag åt med. Sedan har jag legat på sängen fram till nu och glömde tiden gjorde jag med. Imonn så skall jag ut och köpa kött sedan skall jag inte göra mer den dagen. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera, då är det lotto med så tummarna tack.

TRÄNING: Ja jag får nog lägga på två minuter på sista löpningen fick inte upp pulsen igår.

ROMAN: Ja nu blir det inte förrän till lördag som jag kör igen. Fredag är det tvätt sedan är det påsk och jag drar nog till morsan som vanligt. För lite ägg, även om jag är allergisk så tar jag nog ett par.

Så dagen är till ända och jag säger Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: