fredag 30 mars 2012

Fredag 30/3-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, och en rätt kass sådan igen. Somnade till tre fyra tiden och sov sedan så där under natten. Men till elva så kom jag upp och fick i mig frukosten. Så till tolv så var jag nere och fick in tvätten sedan upp igen. Ringde först till läkaren och då fick jag reda på att jag har benhinneinflammation så jag måste vila benet i ja hur länge tills det går bort. Var sedan ute på apoteket och fixade nya tabletter och köpte Ipren som jag skall äta i sju dagar. Så får vi se har jag otur så måste jag fixa nya skor, och det har jag inte pengar till. Köpte ju ett par nya för 1000 som jag fick av morsan, så men det kan var skorna som inte är rätt. Men jag hoppas att det är tillfälligt så när det försvinner så är det borta sedan. Så och så var jag inne på ICA och sedan Lidl och köpte grönsaker och frukt. Det var billigt där inne så jag tror jag skall köpa det där istället för på ICA. Fick körsbärstomater för 19 brukar ligga på 40 på ICA. Så sedan så var det en grej till som jag pratade med när jag ringde läkarcentralen. Och jag fick svar snabbt idag så nu skall jag mäta upp allt jag dricker i två dagar. Så var nere på centralen en gång till för att hämta lite till för detta. Så sedan till fyra tiden så var jag och hämtade upp tvätten och gick sedan igång med middagen. Hade idag karréer och pommes och kebabsås måste köra detta ett tag nu för den går ut snart, såsen alltså. Så såg på min serie idag när jag åt och sedan på weelers dealers när jag åt lunch. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera.

TRÄNING: Ja så måste då lägga ner gången tills det släpper hur länge nu detta tar. Får cykla ett tag så hoppas jag att det släpper snart. Så får vi se om det kommer tillbaks sedan för då måste jag kolla min löpning och skaffa andra skor med. Och pengar till det har jag inte, så vi hoppas att det släpper. Så blir det inte mycket öl i påsk heller för jag äter tabletter, skall äta dem i sju dagar.

ROMAN: Japp då kör jag igen imonn då ja, vi hoppas på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Ja dagen är till ända och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: