söndag 25 mars 2012

Söndag 25/3-2012 20:06

DAG: Jaha natt igen då ja, sov så där inatt och vaknade till nio tiden men låg kvar ända till elva. Trodde jag men klockan var ju tolv inte elva så jag missade en timme idag. Men jag kom upp och fick i mig frukosten och så satte jag igång med att dammsuga. Nä innan detta så betalade jag alla räkningar för denna månaden. Så efter dammsugningen så gick jag loss på hemsidan, och som jag sa för ett tag sedan så har MixMegapol lagt ner mest spelade vet inte när detta kommer igen. Så idag var det bara två uppdateringar 154 155 på spotify sidan och 184 185 på startsidan la också upp det på twitter och facebook. Så mer sedan så drog jag in till ICA och på vägen så hämtade jag ut 800 som jag skall ha till läkaren och så mobil hoppas jag. Så sedan hem och så satte jag mig och såg prince of persia den var väl inte mycket att ha men gick ändå ner. Så åt gjorde jag till fyra tiden då jag satte igång med middagen. Så hade idag korv och mos och ketchup men jag fick inte mer allt idag, av någon anledning. Läste lite ur hypnotisören med idag ett kapitel fick jag ner. Så mer? Jo jag fick inget samtal igår från svenska spel men kanske lite idag ni får veta på twitter om det blev nått annars imonn till åtta.

TRÄNING: Ja jag har packat väskan idag och är redo för träningen imonn. Får vi se hur det går då.

ROMAN: Ja jag kör igen imonn då så hoppas vi att jag sover bra natt.

Ja en förlorad timme idag men jag tar igen det tills imonn. Så jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: