onsdag 7 mars 2012

Onsdag 7/3-2012 20:07

DAG: Jaha natt igen då och en kass sådan igen, får fanimig hoppas att detta slutar snart. Så somnade inte som jag ville igår låg ända fram till två tre tiden innan jag somnade tillslut. Sov sedan rätt kasst fram till halv ett tiden, kom upp och fick i mig frukosten så gick jag igång med romanen. Efter denna var utskriven så gjorde jag inte nått fram till jag tog mjukisen vid två tiden. Efter detta så stack jag ut och handlade och tog ut lite mer pengar tills fredag. Så sedan hem och så middag på detta, hade idag karréer med ris och såg på mina serier när jag åt med. Så mer? Sedan så åt jag lunch med och såg då weelers delars igen har sett nu ett tag på den. Så efter detta så satte jag mig och läste ut hypnotisören ett par kapitel. Som start på min nya tid att skriva då måndagar och torsdagar, men först imonn då får se hur det går då. Så mer? Lite jobbigt med att inte sova bra jag gjorde det ett tag men nu blir det sämre igen. Skall se till lördag om jag sover då fan vet vad jag skall göra annars. Det måste vara att sömntabletterna inte tar mer nu, men vi får se hur det går till lördag. Så mer? Jo det är lotto idag och jag räknar med era tummar idag så får ni veta på twitter hur mycket det blev. Jo så har jag en triss med som jag skall ta till söndag vann 50 och sedan 25 så jag fick 25 över till en till skall se om jag kan få lite på den med till söndag.

TRÄNING: Ja skall packa väskan idag har inte gjort det idag, men sedan är jag klar för träningen imonn.

ROMAN: Ja då skall jag köra imonn igen då för första gången får se hur det går då. Men jag får ta paus till ett för lunch, återkommer med mer om detta tills imonn.

Och nej det blir ingen musik nu på ett tag utan jag slutar nu med Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: