fredag 9 mars 2012

Fredag 9/3-2012 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville igår heller till två tre tiden så slog jag igen mina blå. Sov sedan rätt kasst fram till nio tiden men lyckades somna om igen i korta stycken fram till elva tiden. Fick i mig frukosten och så drog jag ner till tvätten till tolv. Sedan upp igen och gjorde inte mycket fram till kvart i ett då jag stack ner och hängde upp den. Efter detta så stack jag till stan tog vagnen in och hoppade av på fel ställe. Irrade runt och letade efter butiken men tillslut så fick jag upp mobilen och såg då att jag var på fel ställe. Detta tog en timme sedan hittade jag butiken och när jag kom in så sa hon nä dom säljs bara på internet. Så jag drog och på vägen hem så stannade jag på stadium och köpte byxor men de kostade 199 inte 149 som jag trodde så jag skippade handstärkaren nu. Så stannade också på vägen hem i bok butiken och köpe en penna men nu sa de att det fanns refill att köpa innan fanns inte detta. Så sedan efter en evighet så kom jag hem och kollade till tvätten sedan upp. Gjorde klart för middagen och så till kvart i fyra så drog jag ner och hämtade upp tvätten. Sedan var det middag hade idag falukorv och mos gott mos och en hög med ketchup och stark senap. Det var väldigt gott och jag åt så pass mycket mos att jag inte orkade med lunch idag så jag hoppade den idag. Så såg på min serie när jag åt med och lite på family guy innan jag gick på serien. Så mer? Jo jag gick igång med skannern innan jag stack ner till tvätten så den var klar tidigt idag. Mer? Nä nog för idag och tack för idag.

TRÄNING: Ja vad säga idag då? Har ont i smalbenen gillar inte detta vad det nu kan vara. Men jag hoppas det ger upp om ett tag så jag slipper ta mig till läkare om det.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn då hoppas som vanligt på bra sömn så skall det nog gå bra hoppas jag.

Så inte mer idag kommer igen imonn med mera, nu säger jag bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: