lördag 17 mars 2012

Lördag 17/3-2012 20:02

DAG: Natt då ja och en kass sådan med, kunde inte somna igår så jag låg ända till tre mot fyra innan jag tillslut somnade. Sov sedan kasst fram till tolv låg kvar så länge jag kunde för att vara mer pigg. Fick i mig frukosten och så satte jag mig en halvtimme med romanen, sedan gav jag upp. Kass dag idag men det tar jag igen imonn. Ja så gjorde jag ett fel när jag gjorde middag med så jag måste äta karréer imonn bitti och potatis tänkte jag annars så blir det dåligt. Så efter detta så satte jag igång med träningsmaten. Stekte idag potatis och kassler tog en timme att göra detta och så satte jag igång med storstretchen sedan. Efter detta så var det middag som gällde hade idag pepparbiff med pepparsås och ris. Såg på teven med men inte nått speciellt idag bara slö tittade. Som jag sa en kass dag idag.

TRÄNING: Som vanligt på lördagar så var det en seg stretch men jag fick den gjord iallafall.

ROMAN: Ja fick ändå trotts kass natt lite gjort en halv timme fick jag gjort så okey.

Jaha kass dag men hoppas på bättre imonn, då är det först storfrukost sedan dammsugning och så hemsidan. VI hörs då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: