tisdag 20 mars 2012

Tisdag 20/3-2012 20:16

DAG: Jaha sen idag spelade lite spel idag men det låser sig så jag kommer inte längre nu. Så till natten då igen, somnade runt ett tiden och sov sedan små kasst fram till nio då jag trodde att det ringde på dörren. Efter detta så kunde jag inte somna igen så jag låg vaken till tio tiden då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så drog jag igång med romanen, körde idag fram till tolv och trettio så var jag uppe i mina en och en halv timme idag med. Så efter detta så pillade jag med ett papper som jag skulle sicka till försäkringskassan. Men jag hittade inte alla papper så jag fick ringa samtal först till ett ställe sedan ett till. Men där emellan så drog jag till ICA och handlade efter detta så gick jag igång igen med detta. Gillar inte att fylla i papper men jag fick tag i rätt person och fyllde i det. Sedan så fick jag kopiera massor med papper som skulle med det tog sin lilla tid det. Man får inte papper från baken mer utan man måste hämta själv. Ja på hemsidan alltså. Iallafall från Nordea. Så men nu är det ifyllt och jag skall imonn sicka iväg det. Fick köpa frimärken med hade nog såg jag men jag trodde de inte var mång kvar så jag köpte för 60. Så det var illa för jag har inte mycket pengar kvar nu. Så men jag hoppas ändå få 500 och sedan 300 denna vecka så jag kan ta mig till läkaren med. Så efter detta så gjorde jag inte mycket fram tills det var dags att laga mat. Idag hade jag fläsk och mos och löksås det var väldigt gott. Såg på min serie idag när jag åt detta och sedan till lunch så såg jag weelers dealers. Så mer? Nä det var nog inte mer jo jag läste ett par kapitel ur hypnotisören innan jag gick igång med bloggen. Nu har de hittat en dam död som man trodde var men passade inte riktigt in. Men nu kan det bara vara en som gjord det, och nej det slutar nog inte som jag trodde. Så nog för idag säger hej för idag.

 TRÄNING: Ja har haft lite ont i smalbenet idag men längre ner än innan. Vi får se hur det går till torsdags träningen.

ROMAN: Jaha körde mina en och en halv idag med men det var lite tungt men det brukar det var efter träning så vi hoppas det går bättre imonn.

Jaha då var det dags igen att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: