söndag 18 mars 2012

Söndag 18/3-2012 20:01

DAG: Jaha natt  igen då och en kass sådan igen, men det började bra. Grannen hade lite folk över och jag la mig som jag brukade till tio tiden. Sedan till ett då jag fick av mig lurarna så var det tyst och jag somnade nästan med en gång. Men sedan till fyra så vaknade jag igen, låg vaken till fem och somnade fram till sex, låg sedan vaken till sju innan jag gick upp. Satte igång med min stora frukost idag det var stekt potatis och två karréer. Det var de som jag tog fram igår men jag hade redan tagit annat då. Så jag fick ta dem idag och såg på teven med när jag åt. Så sedan till nio tiden så hoppades jag att jag skulle kunna somna igen men inte heller. Så till tio tiden så drog jag igång med hemsidan, idag hade inte MixMegapol uppdaterat som vanligt men idag så mailade jag dem om det. Så det ger 152 153 på spotify sidan och 182 183 på startsidan. Så la jag upp på facebook och twitter med och backade upp hemsidan med innan jag la ner för dagen. Så sedan var klockan runt elva eller lite efter så jag väntade på att jag skulle kunna gå igång med dammsugningen. Så till tolv tiden så gick jag igång med detta efter detta så gjorde jag inte mer på ett tag. Men så kom jag på att jag skulle läsa så jag satte mig framför datorn och gick loss på hypnotisören. Så kom ur tillbaka blicken och in i nuet, så som jag sa så hoppas jag att jag inte listade ut slutet men jag tror inte det. Vi får se om jag kommer nära eller inte. Så efter detta så var klockan till tre tiden så jag gick igång med middagen. Jo innan dess mellan jag åt och dammsög så var jag nere med soppåsen och lämnade ett brev på lådan med. Så mer? Jo hade idag fläsk och potatis och löksås det var väldigt gott och jag såg på teven med, zappade mellan programmen. Så mer? Jo sedan så la jag mig fram tills nu. Packade träningsväskan med lite tidigare på dagen. Så mer? Nä nog för idag kommer igen imonn. Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite. Ni får se på twitter eller så imonn på bloggen om det inte gav nått. Nu är det slut för idag.

TRÄNING: Ja som jag sa så är väskan packad och jag är redo för träningen imonn. Får se hur det går att springa imonn så hade rätt ont i smalbenet i torsdags. Men sover jag så är det nog lugnt.

ROMAN: Japp imonn så kör jag igen då hoppas på bra sömn inatt så skall det nog gå bra.

Japp är klar för idag så vi ses igen imonn då. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: