fredag 23 mars 2012

Fredag 23/3-2012 20:11

DAG: Jaha natt igen då ja, hade svårt att somna igår med låg nog till tre fyra tiden innan jag somnade. Sov sedan fram till nio sedan tio och så elva då jag gick upp. Fick i mig frukosten och så satte jag igång med romanen, körde den idag fram till 13:30 då jag stack till ICA. Handlade lite men fick inte med mig allt idag så jag får ta en runda imonn med innan jag går igång med träningsmaten. Så mer? Jo efter detta så kom jag hem och igår kom jag på varför jag fick kass mage. Det var inte kasslern utan fläsket jag hade fläsk i söndags men glömde ta fram det ur frysen så jag tinade det i mikron. Så lät jag detta sedan ligga fram till tisdag då jag hade fläsk och mos. Men det blev varmt i mikron så det var det som gjorde att jag blev kass i magen. Så var det med det. Men idag till tre tiden för jag var seg idag så jag låg länge på sängen innan jag gick igång med middagen. Hade idag kassler och ris med gräddsås såg på teven med men tror inte det var något inspelat på boxen idag iallafall så såg inte det idag. Utan jag såg Simsons och family guy sedan lite mer teve när jag åt lunch. Så mer? Halv kass dag idag efter rätt kass natt men fick ändå gjort det jag skulle så okey då da. Mer? Jo jag fick ett mail igår från mixmegapol från webmastern han har lagt ner mest spelade för ingen uppdaterade den. Får se när denna punkt kommer igen, hoppas snart för jag har följt dem länge nu. Men vi får se tills söndag om något kommer upp annars får ni maila honom och säga till att de lägger upp det igen. Så mer? Jo jag gjorde skann idag på båda datorerna till två tiden. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera strunt om ni tittar in då. Jo en sak till har haft liten bandbredd från Telia idag var nere på under 10 men jag fick starta om modemet så gick det upp igen.

TRÄNING: Ja då är det storstretch imonn då igen får se hur det går då.

ROMAN: Ja det gick rätt bra idag trotts kass natt, men det går trögt att köra när jag är trött men fick till lite idag så okey. Så satte jag mig att läsa till sju tiden med ett kapitel ur hypnotisören.

Japp ännu en dag till handlingarna och jag säger som vanligt Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: