torsdag 28 juli 2011

Torsdag 28/7-2011 21:44

DAG: Japp natt igen då ja, somnade som jag skulle igår vid tolv tiden men sov bara fram till fem. Låg sedan vaken fram till sex då jag gick upp och drog i mig frukosten. Så efter detta så väntade jag på att jag skulle bli trött igen men inte heller. La mig ett antal gånger men kunde inte somna igen, så till åtta tiden så gick jag upp. Efter detta så gjorde jag inte många knop men spelade lite spel på datorn men inte mycket mer. Lite så spelade jag på keyboarden men bara en liten stund. Så sedan slog klocka fyra och jag drog till träningen. Tränade sedan hem stretchade och så middag, idag åt jag inte heller upp smakade väldigt illa idag. Men om det var för att jag var uppe så tidigt eller vad det nu var så var inte magen med idag heller. Så jag åt inte upp maten idag heller men till lördag så skall jag köra wok så skall vi se hur det smakar då. Lite bättre hoppas jag vi får se till måndag vad jag säger då. Så kollade på Simsons och family guy idag när jag åt. Så en väldigt tidig morgon idag men har varit pigg hela dan idag, trotts kass sömn. Nä nu kommer jag igen imonn jo en sak till jag vann inte nått på lotto igår heller, men det är som det brukar ju.

TRÄNING: Jaha hade mina farhågor igår men det gick bra att träna idag och jag kände inte alls av armbågen idag. Och ändå hade jag ont igår näsan hela dan. Men jag måste ändå ringa till sjukgymnasten och höra mig för, för när jag spelar trummor så får jag ont och då är det inte borta. Vi får se vad han säger om det.

ROMAN: Ja imonn är det tvätt och så till lördag så är det novell så inte förrän till tisdag igen så skall jag köra loss.

MUSIK: Ja lite plinkande på keyboarden idag men annars inget mer, vi får se vad han säger jag vill komma igång igen nu men fan heller. Vi hoppas på positiva svar till nästa vecka.

Ja en bra dag idag och jag säger som jag brukar göra vid denna tid på denna dag. Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: