torsdag 21 juli 2011

Torsdag 21/7-2011 21:44

DAG: Jaha natt igen då ja, och en kass igen men inte hel kass bara lite kass, somnade till tolv tiden men vaknade ett antal gånger under natten. Sist var klockan till tio efter detta så låg jag vaken till elva innan jag gick upp. Slog igång musikdatorn idag sedan var det frukosten som kom ner i magen. Så efter detta så gjorde jag inte nått alls på hela dan, normalt så kör jag musik men inte idag. Jag spelade lite bejeweled 3 men kunde inte komma förbi poker idag heller. Så ja jag laddade in lite i musikdatorn idag det var lite smått som skulle uppdaterats och det gjorde jag annars så har jag inte gjort nått idag. Seg dag idag saknar något att göra dagen brukar gå fort men inte idag. Men fick i  mig lunchen och så fortsatte jag sedan att göra inte nått. Men idag satt jag och såg på teven till nästan tre innan jag gav upp. Så mer? Jo jag vann inte nått på lotto heller så det igår på twitter men lite färre ord bara. Så mer? Jo jag är rätt trött på min träningsmat men måste köra en vecka till på detta har inte råd att byta just nu. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mera så tills dess ha det.

TRÄNING: Jaha trodde idag att jag skulle få ont i armbågen idag men inte alls. Men då var jag bara uppe på 15 kilo skall upp till 21 till nästa vecka. Men det känns bra dock fick jag knäcka ut den innan jag stack till träningen idag. Satt lite för länge och spelade idag.

ROMAN: Ja imonn så går jag loss igen då ja, men skall ut och handla lite med imonn. Så jag hoppas jag sover bra inatt.

MUSIK: Ja idag så var det inget alls på denna punkt, men till nästa vecka skall jag köra igång med trummorna. Om armen håller vill säga. Lyssnade lite idag på det jag hade gjort bara, inte mycket att ha om man skall vara ärlig och det skall man.

Ja då är det slut för idag igen och jag säger som jag brukar göra Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: