fredag 22 juli 2011

Fredag 22/7-2011 20:04

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade någon gång till två tre tiden och sov sedan rätt kasst igen fram till tio tiden. Sov sedan korta stunder fram till elva då jag gick upp, och fick i mig frukosten. Sedan skulle jag köra igång med romanen med det drog ut på tiden idag. Var jävligt seg idag när jag väl kom upp, så jag gick inte igång förrän till kvart över ett tiden. Och la ner efter en lite stund idag efter detta så stack jag till ICA för att handla lite. Så tog ut 300 för säkerhets skull idag köpte för 200 och en påse med godis. Så kom hem jo innan jag stack till ICA så drog jag i mig en mjukis. Och väntade på att klockan skulle gå fram så jag kunde gå igång med middagen. Hade idag karréer med pommes, såg på teven med lite Simsons och family guy men det var avsnitt jag redan hade sett idag. Så mer? Jo sedan så drog jag i mig en lunch med och såg lite på teven med men då på Discovery. Så mer? Seg dag idag och fick inte nått gjort på hela dan idag kass dag. Så mer? Jo jag skannade mina datorer idag och jag gick igång redan till tre tiden idag har satt om klockan så den ringer till 15:15 för detta på fredagar. Och som vanligt så fanns det inget skräp i dem. Så mer då? Nä inte mer kommer jag på idag men jag kommer igen tills imonn med mera. Förhoppningsvis så sover jag bättre med inatt så jag är lite mer med än vad jag var idag.

TRÄNING: Ja det är storstretch imonn och jag är redor för detta men jag måste ut igen imonn och köpa lite mer mat innan jag går igång. Och cykeln får gå över till nästa vecka men det ser inte bra ut för den heller mycket regn.

ROMAN: Ja kass natt och kass morgon med så jag la ner efter en halv sida idag. Men jag tar igen det tills imonn, ja inte tar igen för jag kommer nog inte göra mer än tre sidor men jag hoppas att jag sover lite bättre inatt.

MUSIK: Ja skall köra loss till måndag igen och då blir det trummor som jag skall spela i fem minuter i sträck får se hur det går då. Vi hoppas på det bästa.

Jo det är lotto imonn så om ni bara börjar hålla era trummar idag så skall jag nog ta lite stålar imonn. Ni får veta imonn om de ringer då på twitter eller till måndag om de inte ringer. Nu återstår bara Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: