måndag 4 juli 2011

Måndag 4/7-2011 21:44

DAG: Jaha natt  igen då ja, somnade som jag skulle till tolv tiden igår sov sedan fram till sex men då ville jag inte gå upp så jag låg kvar och somnade igen. Vaknade sedan till tio tiden och låg kvar i sängen till halv elva innan jag gick upp. Slog igång min datorn och musikdatorn innan jag fick i mig frukosten. Och efter denna så drog jag igång med musiken körde detta fram till lunch som jag drog i mig framför teven såg SG1 när jag åt. Så sedan efter denna så gick jag loss på musiken igen fram till en stund efter tre. Så sedan till fyra så drog jag till träningen och så hem igen och stretch och middag och teven med family guy och Simsons. Se så många och jag fick med i en mening, ja är braig. Så mer? Jo skall handla imonn får då ta ut 200 för jag har inget kvar, så nu har jag 400 kvar som skall räcka till den 25é blir hårt. Suck! Mer? Jo träningsmaten smakade så där, men det kan ha varit för att jag glömde tomaterna. Men jag tror jag skall ta annan mat till nästa vecka, men vad? Kanske skall gå tillbaks till tonfisk igen, vi får se hur jag gör. Mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn med mer om ni har lust att titta in då.

TRÄNING: Ja idag var det varmt och jag var illa svettig idag och jag hoppade de sista 9 minuterna på språng marschen idag. Hade inte lust alls idag, och det är första gången jag har gjort detta så men till torsdag så skall jag köra igen och inte ge upp. Sedan kom jag på ett gångband som inte kunde ta puls heller så jag gav upp men inte för det. Hade inte lust idag alls på att springa, men det tar jag igen till torsdag.

ROMAN: Ja då kör jag igen imonn så kan hoppas att jag får nog med sömn eller att jag får sova länge imonn. Skall ut och handla med så måste upp i tid, men om jag måste så sover jag ända till tolv.

MUSIK: Ja det gick så där idag och låten är inte bättre än den förra. Men jag skall lägga till en vers till torsdag och så refrängen med. Men rösten gav upp idag till tredje versen så då la jag ner. Får se om jag lägga upp denna eller inte.

Ja jag vann inget igår heller ja eller till i lördags men till onsdag så kommer det smälla till. Som vanligt skulle jag tro. Nu säger jag Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: