lördag 23 juli 2011

Lördag 23/7-2011 20:12

DAG: Jaha sen idag men nu är jag här iallafall men till natt igen då ja, kunde inte somna inatt heller. Låg ända till tre tiden innan jag somnade igår sov sedan rätt kasst fram till elva tiden. Nu får det fanimej vara nog med kass sömn. Så kom upp ur sängen till halv tolv tiden och fick i mig frukosten. Sedan utan att tveka så gick jag igång med romanen, men just när jag hade satt igång så ringde telefonen. Så jag fick ett avbrott mitt i där och det tog ett par timmar innan jag kom igång igen efter detta. Men jag skrev lite mellan detta också så jag var klar till halv tre tiden. Då drog jag till ICA för att handla lite tog ut 200 med till klippningen till tisdag. Skall klippa mig och köpa mat den dagen men måste ha pengar med mig för att klippa mig innan jag sticker och handlar den dan. Så när jag kom hem så drog jag i mig en mjukis, eller om jag inte gjorde detta innan jag stack minns inte nu. Och satte igång med träningsmaten var klar med denna till fyra tiden då jag drog igång med storstretchen. Var klar till halv fem då jag fick igång pastan och värmde köttfärssåsen och åt. Såg på teven då med min serie som gick igår är inte många serier kvar nu men kommer igen efter sommaren igen. Så efter detta har jag inte gjort nått alls spelat lite men inte nått bra idag. En trött dag idag men vi hoppas på bättre dag imonn. Skall då dammsuga och sedan fixa hemsidan med och se en film med tror jag. Lutar åt Harry Potter nästs sista tror jag att det blir med det beror på sömnen som vanligt hoppas jag sover bra inatt

TRÄNING: Ja storstretch idag och den gick bra idag med lite segt som vanligt med men bra ändå. Får se om armbågen håller till måndag då jag skall köra lite trummor men fan vet.

ROMAN: Ja idag var det trögt men fick ändå gjort det jag skulle så okey då da. Fick samtal mitt i men kom ändå tillbaka igen efter detta.

MUSIK: Ja vi får se vad som händer till måndag vad blir det då? Jag återkommer med mera om detta till måndag.

Lördag är det också och det är då lotto med så jag räknar med tummar så skall jag meddela er idag om jag vinner stort annars blir det till måndag efter träningen. Nu är det hög tid att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: