måndag 31 januari 2011

Måndag 31/1-2011 21:43

DAG: Jaha natt igen då ja, somnade inte som jag ville igår tog tid innan jag lyckades somna. Klockan var nog emot kvart över tolv innan jag somnade brukar somna innan detta annars. Så sedan så sov jag fram till åtta då jag var uppe på toan, somnade sedan igen fram till tio tiden. Efter detta blev det inte mer sömn sedan men jag var rätt pigg idag ändå. Så till elva tiden så kom jag ur sängen och så drog jag i mig frukosten. Och satte igång musikdatorn sedan satte jag mig framför datorn och gjorde en systemreparationskiva detta såg jag igår när jag pillade med datorn. Det är om datorn inte startar som den skall så kan man ladda in denna skiva och reperara. Om inte så är enda lösningen att ominstallera hela Windows, men med denna skiva så slipper man detta. Normalt sett så reparerar Windows sig själv med Windows 7 men om detta inte går så kan man köra denna skiva. HP har skivor för att ominstallera men det går inte att köra dem för att reparera Windows utan bara för att installera om det. Såg det igår och tänkte sådan skall jag göra om det blir fel nån gång. Så efter detta drog jag igång med musiken, körde detta idag ända fram till tjugo över tre. Så sedan var det inte mycket tid kvar tills klockan slog fyra och jag drog till träningen. Tränade och så hem stretchade och så middag på det, kollad lite på gaget show idag när jag åt. Så mer? Nä inte mer idag kommer igen imonn, jo inget på lotto igår som vanligt men denna vecka så kommer det smälla till det känner jag på mig. Eller hur?

TRÄNING: Ja körde idag men det var mycket folk idag så intervallen blev inte som jag hade velat jag fick köra cykel först sedan step i 15 minuter. Sedan så fick jag gå ner på hantlar idag till 15 stället för 16 som jag körde förra veckan. Men de var upptagna så jag tog ett kilo ner. Trodde nog att de skulle ge upp innan denna månad var slut men inte ännu iallafall. Men träningen gick bra idag och sömnen var ju okey så.

ROMAN: Japp då skall jag köra imonn igen då ja, vi får se hur natten går dock. Jo så skall jag också lägga in min statistik imonn innan jag gör nått mer på hemsidan.

MUSIK: Japp idag körde jag rätt länge men fick rätt mycket gjort med idag. Och jag kan meddela att det blir hissmusik jag gör, kommer lägga på saxomofon till torsdag. Vi får se om detta alster kommer ut eller inte. Men jag tänkte göra hårdrock men det bidde bara hissmusik av det hela. Ja alltid nått vi får se om ni får lyssna till den eller inte. Men det kommer ta ett tag till innan jag är klar ändå så.

Jaha det är dags att säga Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: