söndag 16 januari 2011

Söndag 16/1-2011 20:17

DAG: Ja idag är jag rejält sen men jag pillade med mitt lösenords program jag uppdaterade det men det var inte gratis uppdatering på det. Kommer gå på 130 spänn om jag skall ha kvar denna version, men det är först om 30 dagar jag måste betala det, så jag väntar på det. Har dåligt med stålar nu så blir bättre om jag väntar tills nästa månad då. Så över till dagen då, ja eller natten igen, kunde inte somna igår så jag tog på lurarna till halv elva tiden men redan till tolv tiden så somnade jag. Och som vanligt när jag somnar tidigt så vaknar jag tidigt med. Så även inatt men inte så tätt som innan nu var det nog två timmar emellan. Och till nio så kom jag upp och drog i mig frukosten, efter detta väntade jag bara på att klockan skulle slå elva nått sånt så jag kunde gå igång med dammsugningen. När den gjorde detta så dammsög jag och så gick jag på hemsidan. Och jag har fått nya uppdateringar idag på huvudsidan är det 30, 31, och 32 sedan på spotify sidan är det 20 och 21 det är alltså två uppdateringar på spotify för Mix Megapol hade inte uppdaterat som vanligt så det var bara nytt på NRJ och RixFm idag att lägga upp. Sedan kom jag inte heller in på Mix Megapol sidan idag fick server fel så det gick inte att komma in när jag gjorde det andra, så jag la upp de två först. Sedan när detta var gjort så ringde jag morsan och fick receptet på hennes kalops med cayennepeppar. Så den ligger uppe som sista på startsidan som 32 om ni är intresserade av det det var väldigt gott iallafall när jag fick det. Så efter ett tag så försökte jag igen att komma in på Mix Megapol och då gick det men de hade inte uppdaterat nått så jag bara la upp samma igen med lite ändring på det. Så sedan drog jag i mig en mjukis, nä jag tror jag gjorde det innan jag la upp det på hemsidan. Men jag drog igång ugnen för jag hade tänkt mig idag lite kotletter med klyftpotatis. Och ja det blev det med idag men det var bara stora klyftor kvar så jag fick köra dem länge innan jag kunde ta ut dem. Så kollade på den sista serien idag med när jag åt sedan lite mer på filmkanalerna men det fanns inget som jag ville se idag. Så kollade på detta med när jag åt lunch men som sagt inget att se idag. Jo jag fick inget samtal igår så ingen storvinst men kanske lite hoppas jag. Vi får se hur det går ni får veta imonn efter träningen.

TRÄNING: Japp imonn så går jag igång igen med nya tyngden har packat och är redor för träning bara sömnen kommer så skall det vara lugnt.

ROMAN: Japp till tisdag så skall jag gå igång igen då får se hur jag sover fram till den dagen då.

MUSIK: Ja vi får se hur det går imonn då men först kommer bra sömn så skall det nog gå vägen imonn med. Vi får se hur det går med det och ni får se imonn efter träningen.

Japp lite pengar hade suttit gott idag så jag hoppas att ni håller tummarna för mig så skall jag nog få in lite stålar ändå. Nu är det vara detta kvar Tjingeling! Skrattar Ler med tungan ute Skrattar

Inga kommentarer: